احتساب کے نام پر انتقام منظورنہیں، مریم نواز - PAKISTAN DESIGN

I started pakistan design website as a way to help out some of my painting clients who were trying to do some things themselves. Little did I know that the little side project I had started would take off to become the primary source on website for painting tips, tricks, and training. I have a passion for painting and helping other people to fall in love with painting. and have a background in law enforcement. Even with extensive experience in other sectors of business,

Saturday, September 16, 2017

احتساب کے نام پر انتقام منظورنہیں، مریم نواز



لاہور...سابق وزیراعظم نوازشریف کی صاحبزادی مریم نواز نے کہا ہے کہ جس کے ساتھ خواتین کھڑی ہو جائیں اس لیڈر کو کوئی نہیں ہرا سکتا۔ گزشتہ 4 سال سے میرے والد کے خلاف صرف سازشیں ہی ہوئیں لیکن عوام نے احتساب کے نام پر انتقام کو مسترد کردیا۔ جمعہ کو لاہور میں خواتین کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ جس دن سے ہماری حکومت نے اقتدار سنبھالا سازشی عناصر نے نوازشریف کے خلاف پروپیگنڈا شروع کردیا۔ کبھی دھاندلی، کبھی دھرنے اور کبھی پانامہ لیکن عوام نے ہمیشہ کی طرح ہرسازش کو ناکام بنایا ۔ احتساب کے نام پر انتقام کو عوام نے مسترد کردیا۔انہوں نے کہاکہ این اے 120 کے جس علاقے میں بھی گئی وہاں میرا شاندار استقبال کیا گیا ۔ جس طرح کارکنوں اور پاکستانی عوام نے میری والدہ کی صحت کے لئے دعائیں کیں اس کا بدلہ ساری زندگی نہیں چکا سکتی۔ یہ جذبہ اور محبت میرے لئے سرمایہ حیات ہے۔انہوں نے کہا کہ نواز شریف سے کہتی ہوں کہ آپ ایک خوش قسمت انسان ہیں۔ این اے 120میں مائیں بہنیں ہاتھ اٹھا کر آپ کے لئے دعا گو ہیں۔امید ہے 17 ستمبر کو بھی لوگ گھروں سے نکلیں گے ۔ اگر احتساب کے نام پر انتقام منظور نہیں تو شیر کو جتوائیں۔

No comments:

Post a Comment